Skip to:

23 stycznia 2012 roku w Biurze Rzecznika Praw Dziecka odbyła się inauguracja kampanii społecznej "Wnuki w sieci", dotyczącej bezpieczeństwa dzieci w Internecie. W spotkaniu, podczas którego zaprezentowano założenia i spoty reklamowe kampanii, obok Rzecznika Praw Dziecka Marka Michalaka, uczestniczyli m.in. Elżbieta Rusiniak z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych oraz Prezes Fundacji Kidprotect.pl Jakub Śpiewak.

Cieszę się, że kolejną inicjatywę dotyczącą bezpieczeństwa dzieci w Internecie inaugurujemy w tak szczególnym czasie i kierujemy ją do wyjątkowych osób w życiu każdego dziecka - do babć i dziadków - mówił podczas konferencji Marek Michalak. Każda osoba dorosła, która może pomóc dziecku, powinna to czynić. Nawet jeśli nie zna się na komputerach - dodał Rzecznik Praw Dziecka, patron honorowy kampanii.

Kampania społeczna "Wnuki w sieci" kierowana jest do seniorów. Kiedy rodzice idą do pracy, to często właśnie babcie i dziadkowie zajmują się dziećmi. Uznaliśmy więc, że warto właśnie im zwrócić uwagę na problem bezpieczeństwa dzieci w Internecie - mówi Jakub Śpiewak, Prezes Fundacji Kidprotect.pl.

Partnerami kampanii, zorganizowanej przez Fundację Kidprotect.pl, są Surfsafe.pl, NK.pl, UPC Polska i MMJ.pl. Logo kampanii przygotowała pro bono agencja Telescope. Przedsięwzięcie zostało wpisane do Rządowego programu przeciwdziałania przestępczości i zachowaniom aspołecznym "Razem Bezpieczniej". Więcej informacji na www.wnukiwsieci.pl.

23 stycznia 2012 roku w Biurze Rzecznika Praw Dziecka odbyła się inauguracja kampanii społecznej "Wnuki w sieci", dotyczącej bezpieczeństwa dzieci w Internecie. W spotkaniu, podczas którego zaprezentowano założenia i spoty reklamowe kampanii, obok Rzecznika Praw Dziecka Marka Michalaka, uczestniczyli m.in. Elżbieta Rusiniak z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych oraz Prezes Fundacji Kidprotect.pl Jakub Śpiewak.